Cégalapítás, cégmódosítás
A cégalapítás egyszerű ügymenet, ha a megfelelő szakértőt választja annak lebonyolítására. Ügyvédi irodánk garantálja a zökkenőmentes cégindítást, valamint az adótanácsadás szolgáltatásunkkal az első adóév tervezésében is segíteni tudunk. Vegye igénybe szolgáltatásunkat és kerülje el a kellemetlen meglepetéseket!
Miben tudunk segíteni cégalapítás során?
- Általános ügyvédi tanácsadást nyújtunk a cégalapításról
- Segítünk a vállalkozásforma kiválasztásában
- Hivatalos cégbejegyzés teljeskörű lebonyolítása: alapító okirat létrehozása, majd a cégbírósági bejegyzés elvégzése
- Tájékoztatás a cégalapításkor jegyzett tőkeminimumról
- Cégbejegyzést követő lépések átbeszélése: engedélyek lebonyolítása, kötelező bejelentések előkészítések
Szolgáltatásaink cégmódosítás területén
- A cégmódosítás és változásbejegyzés folyamatát zökkenőmentesen hajtjuk végre. Biztosítjuk, hogy végig jogszerűen jár el, így megkíméli magát a felesleges adminisztrációtól és hiánypótlásoktól.
- Egy vállalkozás megszüntetése rémálom lehet, ha nem hozzáértő ügyvéd segítségét veszi igénybe. Nagy tapasztalattal rendelkezünk vállalkozás megszüntetését célzó eljárásokban, így gördülékeny ügymenetre számíthat.
- Egyes cégügyek alkalmával a társasági szerződést rövid határidőn belül módosítani kell. Ilyen esetben vállalatának tapasztalt cégjogász segítségére van szüksége. Arra törekszünk, hogy Önnek a lehető legkevesebb időráfordítással járjanak az eljárások.
Kerülje el a kellemetlen meglepetéseket: vegye igénybe cégalapítás, cégmódosítás szolgáltatásunkat!
Cégalapítás menete
1. lépés: a cégalapítás, változásbejegyzési eljárás megindításához mindössze néhány adat (cégnév, székhely, tagok, ügyvezető adatai, stb.) megadása szükséges, amelyet irodánk a kapcsolatfelvételkor egyeztet le Önnel e-mailben, vagy telefonon.
2. lépés: az adatok beérkezését követően munkatársunk leszervezi Önnel az aláírás időpontját, valamint megválaszoljuk a még esetlegesen felmerülő kérdéseit.
3. lépés: mire Ön megérkezik irodánkba, mi már előkészítjük a szükséges okiratokat a megfelelő példányszámban, így az aláírás már nem vesz többet igénybe 20-30 percnél. Az aláíráson minden félnek jelen kell lennie, és személyi igazolvány, adókártya, valamint lakcímkártya bemutatásával kell igazolni a személyazonosságot. Ekkor kerül sor az ügyvédi munkadíj, illetve amennyiben szükséges, az eljárási illeték megfizetésére.
4. lépés: az aláírást követően haladéktalanul benyújtásra kerülnek elektronikus úton a szükséges okiratok az illetékes cégbíróságra. Cégalapítás esetén a beadást követően a cégbíróság azonnal megküldi az új társaság főbb adatait, valamint adószámát, statisztikai jelzőszámát tartalmazó ún. tanúsítványt, amelynek kiállításától kezdve a társaság érdemben is működhet előtársaságként, tevékenységet végezhet.
5. lépés: a bejegyző végzést a cégbíróság az ügyvéd részére küldi meg elektronikusan. A végzéseket haladéktalanul továbbítjuk ügyfeleink részére. Hiánypótlás, vagy elutasítás esetén pedig egyeztetünk a további teendőkről.
A cégalapítást követő bejelentési kötelezettségek
- Bankszámlanyitás: cégbejegyzési eljárás során a Ctv. hatályos szabályai szerint már nem előírás bankszámla nyitása és azon a törzstőke elhelyezése. A cégbejegyzést követő 8 napon belül viszont Ön köteles a számlaszámot megnyitni és a törzstőke meghatározott hányadát arra befizetni.
- NAV, KSH, Önkormányzati Adóosztályra is be kell jelenteni új cégét.
- A vállalat tevékenységétől függően a hatósági és működése engedélyek, bejelentések elvégzése.
Céget szeretne alapítani? Ügyvédi irodánkban az elejétől a végéig levezényeljük az alapítási, bejelentési procedúrákat: kérjen ajánlatot!